Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Δήλωση του υποψήφιου Βουλευτή Κέρκυρας Σπύρου Σκιαδόπουλου.


Με το πέρας της εκλογικής αναμέτρησης της 6ης Μαΐου 2012, θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους φίλους που με τίμησαν με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους.
Έδωσα έναν αγώνα καθαρό, σύμφωνα με τις αρχές και τα πιστεύω μου.


Θα ήθελα να διαβεβαιώσω τους συμπατριώτες μου, τους Κερκυραίους, ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι από οποιοδήποτε πόστο κι αν βρεθώ στο μέλλον. Θα συνεχίσω να είμαι δίπλα τους, αρωγός στα προβλήματα και τις αγωνίες τους, όπως έκανα πάντα μέχρι τώρα στη ζωή μου, ιδιαίτερα την περίοδο που ακολουθεί που φαίνεται ότι θα είναι πολύ δύσκολη για την Πατρίδα μας.
Επίσης, θα ήθελα να συγχαρώ τους συνυποψήφιους μου στο ψηφοδέλτιο της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ για τον αγώνα που έδωσαν για το καλό της παράταξης και να ευχηθώ στον επανεκλεγέντα κ. Ν. Δένδια καλή επιτυχία τόσο για το καλό της Κέρκυρας, όσο και της Ελλάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου