Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

Σοφία Βόσσου: "Είμαι Ζακυνθινιά", κατάγομαι από...

Κάποιες φορές ο κόσμος είναι πολύ μικρός!!! 
Σήμερα 10/12/18 στο δρομολόγιο της ionian group από Πόρο Κεφαλλονιάς προς Κυλλήνη (14:30) ταξίδευε με πλοίο Fior Di Levante η γνωστή και επιτυχημένη τραγουδίστρια Σοφία Βόσσου.
Η γνωστή τραγουδίστρια Σοφία Βόσσου μαζί με τον Σπύρο Σκιαδόπουλο.
Ερχετε στο μπαρ πλησιάζοντας και κοιτάζοντας τις βιτρίνες, πολύ ευγενικα με ρωταει:
"Από που είσαι ψυχή μου;" της απαντάω "από την Ζάκυνθο" ..
Ακούγοντας το όνομα Ζάκυνθο χάρηκε και φάνηκε στο πρόσωπο της.. με ρωτάει "Από που είσαι στην Ζακύνθο"; (εγώ με απορία και νομίζοντας στον εαυτό μου, σιγά μην ξέρει το χωριό μου και πιο είναι το Βουγιάτο) της απαντάω" από ένα χωριό της ρίζας στο κέντρο της Ζακύνθου".. και μου απαντάει..
"Και εγώ από την Ζάκυνθο είμαι και κατάγομαι αλλά οι γονείς μου έφυγαν με τον σεισμό του 1953, τα πούλησε όλα ο πατέρας μου και πήγαμε στην κυλληνη, συγκεκριμένα είμαι από το Βουγιάτο, στο Μελινάδο, το ξέρεις";;;
Έκπληκτος κοιτάζοντας την, της απαντάω, "Κυρία Βόσσου είμαστε χωριανοί"..
Και μου λέει" Αγόρι μου έλα να σε αγκαλιάσω γιατί πρώτη φορά συναντάω από του πατέρα μου το χωριό κάποιον"!!!
Σε ερώτηση μου εάν θυμάται το παρατσούκλι για το σόι της  μου λέει 
"Ο παππούς μου ήταν ο Μίμης ο ταπατηπατος, τον φώναζαν έτσι γιατί ήταν λίγο κοντουλης"
Όπως καταλαβαίνετε η περιφανεια μου εκείνη την στιγμή ήταν πολύ μεγάλη ότι αυτή η γνωστή και επιτυχημένη τραγουδίστρια Σοφία Βόσσου έχει καταγωγή από το χωριό μου, το Βουγιάτο !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου